Sepeda Motor Injeksi Irit Harga Terbaik Cuma Honda 212PT. Astra Honda Motor (AHM) është themeluar më 11 qershor, 1971 me emrin fillestar të PT. Motor Federale të cilit aksionet janë shumicë në pronësi të PT. Astra International me një vizion “për të marrë një të çojë në tregun indonezisht motor duke bërë ëndrrën e klientëve vijnë e vërtetë, duke krijuar gëzim të klientëve dhe të kontribuojnë në Indonezi shoqërisë” dhe misionin e “Krijimi zgjidhjet e mobilitetit të shoqërisë me produkte të mira dhe shërbime”. Kur PT. Federal Motor vetëm mblidhen komponentët motorike të importuara nga Japonia në formë të CKD (plotësisht hedh poshtë)

Lloji i motors motor e para të prodhuara janë të llojit të 90 të biznesit PT.Federal S Z-e kapaciteteve 4-stroke motor 90cc me sasi të prodhimit në vitin e parë për një vit vetëm 1.500 njësive, por kërceu në rreth 30 mijë në vitin e ardhshëm dhe të vazhdojë të zhvillohet të pranishëm . Me sasinë në rritje të prodhimit të gjeneruara PT.Federal Motor, motor të bëhet një shtyllë e transportit në Indonezi

Politika e qeverisë në drejtim të lokalizimit të komponentëve të automobilave të kontribuojë për një PT. Federale Motor prodhon një shumëllojshmëri të pjesëve motor Honda në vend përmes disa filiale, duke përfshirë PT. Honda Federal (1974), të cilët prodhojnë komponente themelore të tilla si kuadër motor Honda, rrota, shter dhe kështu me radhë, PT. Showa Prodhim Indonezi (1979)e specializuar në prodhimin e balestrat, PT. Astra Honda Motor Prodhim industrial (1984) që prodhon motorë motor dhe PT. Federal Izumi Mfg (1990) i cili e specializuar në prodhimin e piston

Sepeda Motor Injeksi Irit Harga Terbaik Cuma Honda 212

Së bashku me zhvillimin e kushteve ekonomike dhe rritje në tregun motor është i rëndësishëm, në vitin 2000 PT. Federale Motor dhe disa nga degët e saj janë të bashkuar në një kompani, pra PT. Astra Honda Motor është përbërja e aksioneve të saj zotërohet nga PT. Astra Ndërkombëtare Tbk me 50 për qind dhe Honda Motor Co Japonia me 50 për qind

Aktualisht PT. Astra Honda Motor ka 3 bimore objektit kuvendit, fabrika e parë gjendet Sunter, North Xhakartë, dhe gjithashtu shërben si selia, fabrika ndodhet në Pegangsaan dy, Palm d’Ivoire dhe bimore e tretë e cila është një fabrikë e re asamble objekti filloi operacionin që nga viti 2005 dhe në të njëjtën kohë bimore më të përparuar dhe vendosura në MM Cikarang 2100 Sepeda Motor Injeksi Irit Harga Terbaik Cuma Honda 212

Me tre objekte të tilla në Motor Astra PT Honda aktualisht ka një kapacitet prodhues prej 4.4 milion njësi të motoçikletave në vit për të përmbushur kërkesat e tregut motor në Indonezi është në rritje dhe një nga arritjet më të lartë të arritura nga PT Motor Astra Honda është arritja e prodhimit te-20 milion në vitin 2007 dhe është arritjet e para që janë arritur nga ana e industrisë me motor në Indonezi dhe ASEAN nivel. Në nivel botëror, arritje e prodhimit Honda motor ishte 20 milionë njësi të tretë pas fabrikën Honda motor në Kinë dhe Indi

Për të mbështetur nevojat dhe kënaqësi pelannggan motor Honda , PT aktuale. Astra Honda Motor mbështetet nga shitjet sallë ekspozite tregtarin nga 1700 H1 dhe 3600 të shërbimit të shërbimit të kodit apo dyqan riparim AHASS (Astra Honda Autorizuar Shërbimit Station) me kodin 7300 H2 dhe H3 priza me pjesë rezervë që janë të gatshëm për të shërbyer miliona të motoçikletave përdorur Honda në Indonezi me numrin e të punësuarve Aktualisht rreth 19 mijë njerëz plus 146 shitësit dhe furnizuesit, si dhe mijëra të tjera të rrjetit që ofron zinxhir ekonomik ndikimi është i jashtëzakonshëm dhe pritet të sigurojë mundësitë e punësimit për rreth 500 mijë njerëz

Sepeda Motor Injeksi Irit Harga Terbaik Cuma Honda 212
Honda Motor ka një avantazh teknologjik që është e njohur në mbarë botën dhe është demonstruar në një sërë të mundësive të dy në autostradën ose në rrugë të mbarë dhe të vazhdojë të zhvillojë teknologji që adresojnë nevojat e klientëve që makina “kokëfortë” dhe ekonomi karburantit që bën Honda si një pionier i dy të wheelers një ekonomike

Përparësitë teknologjike të përmendura më lart bëjnë çmimeve të rishitjes së motoēikletat Honda mbetet i lartë, shoqëruar me njohuri të plota në pronësi të PT. Astra Honda Motor për nevojat e përdoruesve me motor dhe rrjetit të marketingut dhe përvojë të gjerë në Indonezi dhe gjithashtu aftësinë për të lehtësuar blerjen dhe pas shitjes shërbimi të tillë që një PT dhënë. Astra Honda Motor e ka bërë një markë më të lartë

SHPËRBLIME
2010: – “Award Markë Indonesia mirë 2010” në PT Motor Honda Astra si “markë më të vlefshme në Indonezi” në kategorinë e Jo-Matiç motor motor dhe Sportit nga SWA Magazine dhe Marsi
“Award MotorPlus 2010” për katër kategori, dmth:

a) Honda PCX 125 për Bike kategorinë e Vitit
b) Scoopy Honda për Rookie i Vitit kategori
c) Honda PCX 125 për kategorinë e Best Design Skubek
d) Honda CS 1 për kategorinë e Sportit mirë Duck Dizajnit

“Gratë më të preferuar të Indonezisë Marka 2010” në kategorinë Motorcycles çmimin e produktittregtarët ngjarje
2011: – “IMac 2011” si “Kompania me të mira në ndërtimin dhe Menaxhimi imazhin e korporatave” në kategorinë “2 rrota Automobilistikë”revistës Businessweek Bloomberg

“Më të preferuar në Indonezi Markë Rinia 2011”Çmimin Sepeda Motor Injeksi Irit Harga Terbaik Cuma Honda 212 kategori të produktit në të tregtarët ngjarje
“Fjala e gojës Marketing 2011” për Honda vario supra X dhe SWA Magazine dhe Instituti i Marketingut Anketa Onbee
“SQ-Award 2011” për 2W Automobilistikë kategorinë shërbimet pas shitjes për “Honda Stacioni i autorizuar të Shërbimit (AHASS)”
“Indonezisht motobike i Vitit 2011” për tre kategori, domethënë:

a) Honda Revo AT për kategorinë e Matiq Duck mirë
b) Honda Revo AT për kategorinë e konsumin e karburantit të mirë
c) Honda Helm Turneu në kategorinë e standardeve më të mira Skutik

2012: – “Brand Top 2012” nga revista e Marketingut dhe Anketa Kufi Instituti në 5 kategori, përkatësisht:

a) Honda Beat për motoçikleta kategorisë Skutik
b) për Motorcycles kategori vario Honda Skutik
c) Supra Honda Motorcycles kategori për rosat
d) për Honda Tiger Sport kategori Motorcycles
e) Honda MegaPro për Sport kategori Motorcycles

“Award Automobilistikë 2012” nga tabloid Automobilistikë për 8 kategori, përkatësisht:

a) Honda CBR 250R për Bike të kategorisë Vitit
b) Honda PGM-FI Turneu për skuter mirë 100-115
c) Honda PCX për premium skuter mirë
d) Honda CBR 150R për sportin më të mirë 150-180
e) Honda CBR 250R për sportin më të mirë 250
f) Honda PCX për kategorinë e mirë të skuter mirë
g) Honda CBR 250R për kategorinë e mirë e sportit më të mirë
h) Blade Honda për rosat Mira 110-115

“Më të preferuar në Indonezi Markë Rinia 2012”Çmimin Motorcycles kategori të produktit në të tregtarët ngjarje

Sepeda Motor Injeksi Irit Harga Terbaik Cuma Honda 212

Në mënyrë që të kuptojnë dashurinë që ishte aq e madhe në Indonezi, Honda vazhdon të krijojë teknologjinë që mund të ofrojnë eksitim dhe një jetë më të mirë për të gjithë njerëzit, dhe tani Honda PGM-FI teknologjinë e ofruar (injeksion programuar Duel), e cila ka të furnizimit s ebuah zgjuar sistemin e karburantit me teknologjisë elektronike të kontrollit që është miqësor me mjedisin, duke i siguruar një kuptim real të makinës për të riders

PGM-FI teknologjia ka një sistem injeksion që mbështetet në rolin e komponenteve të ndryshme të një sensor që dërgon sinjale informative në qendrore ECM motor kontrollit (Kontrolli Engine Module), të cilat pastaj i jep një sinjal të komandës për të komponentëve të prodhimit në motor për të prodhuar energji optimale në mënyrë efikase me emisionet ekologjikisht miqësore Procesi i punës motorike me PGM-Fi teknologjisë , përkatësisht: pompë e karburantit për të thahet injeksion karburantit, pastaj përzihen me oksigjen dhe më saktësisht optomal për të gjeneruar energji sipas nevojës
Ka 7 përparësi në teknologji PGM-FI që e bëjnë Honda Motor zgjeruara, domethënë:

1) më miqësore për mjedisin

PGM-FI teknologji është më shumë ekologjikisht miqësore, sepse kombinon të inteligjencës sensor O2 dhe konvertim katalitik të kontrollojë nivelet e emetimeve shter dhe mund të zvogëlojë deri në 90 për qind në përputhje me standardet rregullatore dhe është në gjendje për të shtypur EURO emetimin 3 nga 90 për qind dhe për të mbajtur atë të pastër e ajrit

2) ekonomia më e mirë e karburantit

PGM-FI teknologji është më shumë karburant efikas, sepse përbërja e kontrollit optimale të furnizimit me karburant dhe oksigjen për të prodhuar një djegies më efikas të deri në 17 për qind
3) është më e fuqishme PGM-FI teknologji më të fuqishme, sepse ajo ka punën settings programuar motor në çdo shpejtësi motor që do të sigurojë nxitim më të përgjegjshme në pronësi një motor përdorur nga riders MotoGP
4) MË SHUMË PËR EASY PGM-FI teknologji është më lehtë të ndezur, si ajo ka në drejtim të sofistikimit teknologjik e bën motor të lehtë për të kthyer në të gjitha kushtet e temperaturës dhe lartësi, si dhe gjendja nuk është kthyer më pas edhe gjatë 5) CARE më të lehtë PGM-FI teknologji në drejtim të mirëmbajtjes të lehtë, sepse ajo ka një sistem elektronik të kontrollit që është mbështetur nga MIL (llambë Malfuction Treguesi) për të identifikuar një problem mekanik me dritat keq që ndihmojnë mirëmbajtjes bëhet më e lehtë. Kujdes optimale për PGM-FI teknologji mund të bëhet edhe në Seminarin Zyrtare Honda gjithë Indonezi
6) SECURE me premium PGM-FI teknologji është i sigurt që të përdorin karburant premium në stacionet e gazit në të gjithë Indonezi
7) garanci 5 vjeçare PT. Astra Motor garanci PGM-FI komponentet për 5 vjet ose 50.000 milje (varësisht nga cilado arrihet e parë) vetëm për të krye Turneu Në PGM-Fi dhe supra X helmeta Në PGM të Fi (Termat dhe kushtet aplikohen)

Sepeda Motor Injeksi Irit Harga Terbaik Cuma Honda 212

Shtatë edge PGM-FI teknologji është në krye të motorit është aplikuar në një numër të produkteve të prodhuara nga PT. Astra Motor, në mesin e tyre:

a) Supra X 125 PGM-FI në krye
Helm Supra X 125 PGM-FI është në dispozicion në ngjyra trashëgimi jeshile, majestixc kuqe, gri dhe luksoze mbretërore blu dhe ka një numër të tipare, duke përfshirë:

New motor 125cc me Honda teknologji Kontrollit të ndryshueshme DHEZJE (HVIC) që e bën atë motore të fuqishme dhe efikase dhe ekonomi karburantit
Rezervuar karburanti në klasën e saj me një kapacitet prej 5.6 litra dhe e aftë të mbante riders kudo pa pasur nevojë për karburant të shpeshta mbushjes, një kohë të ngarkuar për një tank të plotë të karburantit për të udhëtuar një distancë prej 287km (bazuar në metodën e testimit ECE R 40)
Projektimi i dritat e pasme të dyfishtë që duket moderne dhe më shumë në karakter me formën “X” dhe LED
Ndezjen Siguria me seli automatike magnetike hapjes (për të parandaluar vjedhjen), e pajisur me ilumi për funksionimin më të lehtë gjatë natës dhe mund të përdoret për vende të hapura, kështu që është më praktik
Klasë më e madhe zonës Extra Bagazhit e motor me një kapacitet prej 19.5 L është i aftë të mbante lloje të ndryshme të ngarkesave të përditshme dhe përfshin një përkrenare pse fullface

b) Vario Tecno 125 PGM-FI

Tecno Motor Vario 125 PGM-FI është në dispozicion në argjendi SWIFT ngjyrë të bardhë, të kuqe, hënor nitrik portokalli, titan zi, të bardhë zërit blu, rroje bardhë, oniks vjollcë, të kuqe dhe energji zi bionic dhe ka një numër të tipare, duke përfshirë:

Kombinimi i sistemit analog dhe digital elektrike panel të mbledhjes, më të mirë në klasë risi
Të reja dyfishtë projektimit Sytë Keen meta, fenerët dyfishtë) që shfaqen më agresiv dhe i stilit të lartë
Një pamje e re e dritave ndaluar inovacionit dhe sinjal nga ana e pasme që ndjek trendin aktual
I zhdërvjellët Bagazh me një kapacitet 18L të aftë për ruajtjen e plotë të përballet me përkrenare dhe sende të tjera
Kapaciteti i tankeve është më i madh për largësi më shumë pa pasur nevojë të furnizohem shpesh
Kombinim i ndezjes magnet me hapjen prizë që është vendi i risive për siguri dhe komoditet e riders
Levë bllokoj Brake që shërben si frenave emergjente dhe për të parandaluar të kërcejnë motor kur motori si dhe praktike dhe të rehatshme ndërsa parkuar apo ndalur në një kodër
Pala Standard automatik që e bën motor nuk do të fillojë kur pala standarde në pozitën e poshtë në mënyrë që të shmangin rrezikun e shoferit harruar për të ngritur në anën e standarde
Brake Combi që mundëson lehtësimin e operacionit duke tërhequr frenat sepse levë majtë frenave, frenave mbrapa dhe para frenat për të funksionuar siç duhet
Dritat DC automatike në të cilët bën fenerët automatike të kthehet kur motori filloi me ndriçim është më e qëndrueshme
Display i dyqan dashuroj mallrave të lehtë të arritshme me një kapacitet prej 2 litra
Makinat e sofistikuara që punësojnë avancuar fërkime ESP 125cc minimale, efikasiteti i sistemit të ftohjes motorit dhe sistemit të transmetimit për performancën më të mirë në klasën e saj

c) në-AT Helm Turneu

Helmetat motor në AT-Turneu në dispozicion në ngjyra e zezë perandorit, perandorak të bardhë, blu mbretërore, madhështor kuqe dhe jeshile trashëgimia si dhe të ketë një numër të tipare, duke përfshirë:

Sistemi magnetik mbyllje automatike me kapak dhe fosforit simbolit ilumi) i cili e zvogëlon rrezikun e vjedhjes së motorike dhe lehtësinë e përdorimit në terr
Më të gjerë në hapësirën e trungu e saj të klasës një total prej 18 litra kapacitet të aftë për kryerjen e llojeve të ndryshme të bagazheve, duke përfshirë të përditshme përkrenare të plotë të përballet pse
Extra Large rezervuar karburanti kapacitet 5 litra i cili është rezervuar i madh karburanti në klasën e saj dhe e bën udhëtimin më të rehatshëm për shkak se ajo nuk ka nevojë për përmbajtje të shpeshta të benzinës
Vend EXTRA rehatshme është projektuar ergonomically me lehtësim dhe më gjerë si dhe duke përdorur materiale të cilësisë dhe të rehatshme për të përzënë vetëm ose varg
V-Matic Teknologjia motor Honda e cila është testuar dhe provuar rezistencë dhe të aftë për të prodhuar energji duke mbetur të efektshme dhe mund të mbulojë një distancë deri në 41 km / litër (bazuar në metodën e testimit ECE R40)
Teknologji Aho që e bën fenerët automatike kthehet kur motori është i ndezur dhe në përputhje me rregulloret e qeverisë
Duke hapësirë këmbë të gjerë dhe Kalorës me një sipërfaqe textured që e bën hapësirë për të pakalueshme dhe jo-shqip këmbët
Hartimi i një dritat e pasme të ndara me sinjal të kthehet dhe stil moderne, si dhe të ndjekë trendin aktual
Brake lock levë si ndalesë praktik dhe i përshtatshëm në një kodër që parandalon të kërcejnë me motor kur u kthye në
Standardet për të parandaluar dritat automatike anësore si makinë standarde të ardhshëm në pozicionin poshtë në mënyrë që shoferët të shmangur rrezikun e harruar për të ngritur standardin e në anën

d) PCX
Motor PCX ka një numër të tipare, duke përfshirë:

Headlamps dyfishtë janë të pajisur me dritat e muzgut dhe përzierje me trup për udhëtim rehati shtesë gjatë natës
Treguesit Paneli janë më informuese dhe dixhitale kabinë-style luksoze me karakteristika dritat tregues qëndrojnë shtesa nga motori, përtaci sistem të ndaluar, e anti-vjedhje alarm dhe Odo metër dhe është projektuar ergonomically për lehtësinë e leximit, ndërsa shoferi
Dritat e pasme të dyfishtë që duken elegant me sinjal nga ana e veçantë dhe të japë efekte të ndritshme e ndriçimit e bërë atë lehtësisht e dukshme nga një distancë
Ban pa trung (pa kamerdare) se masat 14 inç i gjerë dhe i projektuar veçanërisht për të rritur komoditetin tuaj ngarje me një ndërrues automatik të transmisionit
3 POTS SISTEMI hidraulike frenave kombinuar inspiruar nga standardet evropiane të rehati për të rritur stabilitetin e performancës frenimit, sidomos për distanca të shkurtra frenim dhe pa ndotje
GRAND-para dhe të pasme absorbimit të tronditjeve FRONT DISK frenave fikje më aktive dridhje për bilancin e makinës për të gjitha kushteve të rrugëve
Sistemi i dyfishtë mbyllje me magnet sigurisë levë që siguron mbrojtje shtesë nga rreziku i vjedhjes
Stand SIDE SWITCH cila pengon motor running ndërsa standardi ende në pozicionin poshtë
Soft-folur starter Starter kombinim me kalë në një sistem të dështuar që prodhon një tingull në mënyrë të qetë dhe është risi e parë në klasë skuter 125cc automatik
PGM-FI motor 125cc që maksimizon performancën dhe për ngarje e bën më shumë karburant efikas dhe për të përmbushur standardet e emisioneve Euro 3 (Standardet evropiane emisioneve)
V-Matic TEKNOLOGJIA është një udhëheqës i sistemit të transmetimit teknologji për të përmirësuar efikasitetin e performancës të transmetimit dhe për të përmirësuar përshpejtimin dhe përgjegjshmëri në të gjitha terrenit tërheqje
Ndërtuar-në të lëngët COOL për të mbajtur temperaturën motor mbetet e qëndrueshme për një funksionim optimal dhe përshpejtimin, sidomos kur ngarje distanca të gjata
Konsol kuti në të majtë të dyqan dhe tani është më i përshtatshëm dhe lehtësisht të arritshme dhe të sigurt, sepse ajo vjen me një mbulesë
Lehtësia e pompuar gaz pa nevojën për të zbresësh nga makina
Kontrollues SMART SWITCH gjithnjë e më praktik në vende të hapura dhe të mbyllë tank gazit është aq e lehtë sa shtypur kaloni automatikisht
Dhomë me një kapacitet prej 32 litra lehtësim bagazhit nën vend për të ruajtur fullface përkrenare dhe sende të tjera
SIT-IN Riding QËNDRIM është projektuar ergonomically me dimensionet e hapësirës vend dhe mbështetëse këmbe është e gjerë për më shumë fleksibilitet dhe të lartë gjatë makinës në distancë që e bën shumë të rehatshme dhe të kënaqshme
Përtaci sistemin e ndaluar që automatikisht pres motorin kur automjeti ndalet për më shumë se 3 sekonda (për aq kohë sa kalorës është ulur në ndenjësen e) dhe kthehet përsëri në përputhje me dëshirat
Alarm të lehta dhe të shëndoshë që automatikisht do të kthehet më, kur mjeti është zhvendosur ose kur dridhje është zbuluar dhe jam optimist sistemit të sigurisë dhe vjen me një telekomandë

e) CBR 150R
Motor CBR 150R është në dispozicion në ngjyra natë e zezë, sportiv RWB, Repsol dhe x-treme edicionin e kuqe dhe ka një numër të tipare, duke përfshirë: Makineri CC DHOC 150 Euro 2 standardet dhe është mbështetur nga teknologjia PGM-FI që prodhon performance optimale dhe përgjegjshmëri, si dhe emisionet e ekologjikisht miqësore
Radiator Liquid frigorifer që të mbajë temperaturën konstante të gjithë motor motor kështu është më e fuqishme dhe efikase dhe të qëndrueshme
Frame është poligonin lehtë dhe i guximshëm dhe dizajnuar nga një CAD (Computer Aided Design) për të mbështetur gatishmërinë dhe stabilitetin kur shoferi

f) CBR 250R

Motor CBR 250R është në dispozicion në ngjyra të karamele rubby kuqe, shpata metalike argjendi metalike dhe asteroid i zi dhe ka një numër të tipare, duke përfshirë:

Dizajni i gjeneratës së fundit të Honda-projektuar formë dinamike dhe sportiv të bazuar në “Formularin centralizimin në masë” në mënyrë që të sigurojë trajtimin e të shkëlqyer dhe një pamje luksoze
Treguesit e hije e blu futuristic LCD të shfaqin informacionin e plotë duke përfshirë shpejtësi, temperatura e motorit, karburantit, clock, rrugëmatës dhe tripmeter me qartë dhe dixhitale
Projektimi i poligonale në formë silenciator shter pajisur posaçërisht dhe e bëri të ngjyrës çelik zi me mburoja argjendi ngjyrë ngrohjes
Grip të veçanta pasme që ofron komoditet dhe siguri, ndërsa në varg, Honda e re motor 250cc me 6-shpejtësi teknologji mbështetur Injection programuar karburanteve (PGM-FI), e cila prodhon performance optimale motor, nxitim të përgjegjshme, të karburantit efikase dhe ekologjikisht miqësore
Furnizimi Karburanti sistem duke përdorur teknologjinë elektronike të kontrollit të aftë për të furnizuar me karburant dhe ajrin janë optimale në mënyrë që karburantit më efikase dhe për të reduktuar emisionet e sos
Diamond lloj çeliku kornizë Twin-Spar projektuar posaçërisht për të mbështetur motor dhe maksimizuar performancën e pro-Lidhje sistemeve të pezullimit për të prodhuar stabilitet, gatishmërinë dhe ngarje rehati
Radiator avancuar që gjithmonë e mban temperaturën në përputhje të gjithë të makinës dhe të gjenerojë energji shtesë dhe efikasitetin dhe për të mbajtur të qëndrueshme
Kryqi rrota-5-Seksionin gara “H” me një model yll të bëra nga alumini argjendi hedhura me ngjyrë dhe të kombinuara me goma pa trung të madh
Automatic elektrike butonin siguresa për të shtuar lehtësi dhe rehati e makinës
Gomë Front madhësia dhe rear gomave madhësia 110/70-17M/C 140/70-17M/C
Rreze dritë është e ndarë majtas dhe djathtas dhe sigurohuni që shoferët e tjerë e shohin atë lehtë
Kombinuar ABS (C-ABS) i cili është një Combi integrimi sistemet e frenave sistem me ABS (Anti-lock sistemi i frenave), ku pedale kur sistemi ABS do të punojë në rrota e para dhe të fundit në proporcion kur pedale këmbë frenave është i shtypur dhe do të punojë në rrota e përparme vetëm kur frenave dorë leva është ngritur (por vetëm në sistemin e motorike me CBS)
Frenat e përparme dhe të pasme disk për të dy llojet e që prodhon një fuqi shumë të përshtatshme për të frenimit të gjitha kushtet e udhëtimit, si dhe të duket më sportiv
Pro-link sistemi me pezullim i cili lejon tronditje të ndjehen vendin e butë përmes mekanizmit të veprimit për një më progresiv dhe ka një aftësi të lartë për të rregulluar në kushte të ndryshme rrugore
Një pozicion sportiv hipur dhe ergonomi dhe lehtësinë Sepeda Motor Injeksi Irit Harga Terbaik Cuma Honda 212 dhe stabilitetit ngarje kur manovra qoftë vetëm apo në varg
Vend është projektuar për të ndarë pjesën e prapme të një rrokje të rehatshme në mënyrë që kalorës dhe ndenjëse e pasme memungkingkan gëzojnë ndonjë udhëtim më të këndshme

Po prisni? HONDA sallë ekspozite MOTORI ME MENJËHERË DHE MERRNI afert ngarje kënaqësi të ruani të karburantit dhe energji për të blerë një tech optimale MOTORI PGM-FI NË

PËR MË SHUMË INFORMACION JU LUTEM PHONE NË NUMRIN Sepeda Motor Injeksi Irit Harga Terbaik Cuma Honda 212